
Beste Kiwanis Vrienden,
Graag nodigen we jullie uit op donderdag 26 juni a.s. op onze jaarlijkse haringparty.
Net als voorgaande jaren is het belangrijkste van dit evenement, het steunen van het goede doel. Deze avond is aangekleed met net gevangen haring, smaakvolle hapjes, zorgvuldig geselecteerde wijnen en gezellige muziek. Het gaat weer een fantastische editie worden.
Het motto van Kiwanis luidt: ”serving the children of the world”. Dit jaar willen we meerdere kinderen in onze regio steunen, te weten:
- Dongen: Aan de deur geklopt – kadootjes voor kinderen met sinterklaas
- Gilze-Rijen: Stichting De Muzikale Octopus – Voorstelling Cantus Autismus
- Oosterhout: Waterscouting Het Zuiderkruis
Natuurlijk is er ook dit jaar weer een loten verkoop, waarbij hele mooie prijzen te winnen zijn, zoals een appartement voor een week in spanje, een overnachting in een stad in Nederland, weekend verblijf in de Utrechtse heuvelrug. Tijdens de Haringparty veilen we ook het vaatje haring, een jaarlijkse traditie. Degene die het vaatje bemachtigd, ontvangt een vaatje op afroep op een moment naar keuze. En uiteraard gaat alle opbrengst van de veiling en de lotenverkoop naar de goede doelen.
We verwelkomen iedereen die graag bij deze haringparty aanwezig is en samen met ons de goede doelen wil steunen. Met dit evenement willen we ook de ondernemers uit de regio en geïnteresseerden de mogelijkheid bieden om in een gezellige setting met elkaar kennis te maken en bij te praten.
Sponsors:
U kunt als sponsor meedoen aan de Haringparty. Op deze sponsoring link is meer informatie te vinden. Rechts vind u de sponsorts die de goede doelen een hart onder de riem steken.
Tickets:
Een ticket kost 70,– euro per persoon inclusief 1 lot ter waarde van 5,- euro. Hiervoor heb je van 17:00 tot 21:00 uur een compleet verzorgde All-In avond. Na 21:00 gaat de gezelligheid natuurlijk gewoon even door, maar dan voor eigen rekening. De opbrengst van de tickets en loten gaat naar het goede doel!
De Haringparty vindt plaats bij La Cantina. – Mathildastraat 21a in Oosterhout.
De Tickets kunnen via CM Event Ticketing worden besteld. Onderstaand is het proces toegelicht:
- Klik op deze link om tickets te bestellen. of via de button onder aan de pagina;
- Volg de aanwijzingen van het ticketing systeem;
- U krijgt automatisch een bevestiging en (indien aangegeven) een factuur per email toegestuurd.
- Mocht u uw tickets op een andere wijze willen bestellen? Stuur dan a.u.b. een bericht aan de treasurer van Kiwanis Vijf Eiken, Rob Trommelen.
Tot ziens op donderdag 26 juni 2025 bij Restaurant La Cantina,
Wilt u de Kiwanis sponsoren en maatje worden? Kijk dan naar onze drie paketten: gold, silver en bronze, klik om naar de sponsor pagina te gaan.